De Resultaten

Home
De Resultaten

Stelt u zich eens voor. U runt een nieuw telecommerk. In een behoorlijk uitdagende markt. Om succes te boeken zijn 5000 nieuwe klanten per maand niet voldoende. Dat moet een aantal factoren hoger.

Voor deze zware opgave zag SIMPEL zich geplaatst. Maar hoe snel marktaandeel te winnen van dominante telecombedrijven als KPN, T-Mobile en Vodafone?

SIMPEL koos voor Market|Score als haar backbone voor Performance Enhancement. Na een implementatietraject van 12 weken kon SIMPEL sturen op alle relevante Performance KPI’s (en haar onderliggende drivers). De uplift in Performance? Die steeg significant.

Wat onze klanten zeggen:

Een kort overzicht

SIMPEL verbeterde direct haar media effectiviteit:

Het scherm Media|Score maakt het mogelijk om performance afspraken te maken met media-exploitanten. Het resultaat is een buitengewoon hoge share-of-voice in combinatie met afrekening op basis van waarde-creatie. Daarmee betaalt SIMPEL 15%-20% van wat grotere merken voor hun media betalen.

SIMPEL richt zich op topklanten:

Alhoewel SIMPEL abonnementen verkoopt van maar 2,5euro per maand, is het met Profile|Score in staat om snel de meest winstgevende klanten, en haar profiel en herkomst, te identificeren. Deze kennis zorgt voor slimmere media-inzet en specifieke promoties. Market|Score heeft in twaalf maanden het aantal ‘Segment A’ klanten verdubbeld.

SIMPEL minimaliseert uitval:

Het scherm Funnel|Score geeft inzicht in het percentage uitval in de funnel. Hierdoor is SIMPEL snel in staat de oorzaken weg te nemen, en dientengevolge het uitval te beperken, en haar klantenbestand verder te laten groeien. Market|Score heeft de uitval met bijna 40% doen laten afnemen.

SIMPEL is succesvoller met product introducties:

Nieuwe producten introduceren is mooi, maar belangrijk is om te kunnen bepalen wat de totale toegevoegde waarde ervan is. Wat is de impact op de verkoop van andere producten. Kannibaliseert het? Of voegt het juist toe?

SIMPEL verlaagt haar Cost-of-Sales en ROI op promotionele investeringen:

Door een transparant beeld van de sales funnel en de kosten per acquisitie is het in staat om bottlenecks te identificeren, kosten per conversie te bepalen, en het ROI van de acquisitie te bepalen. Want. De ene conversie is de andere niet.

Hither we incur, particularly among the most poverty-stricken, a moral resourcefulness which preserves the values of an reliable Christian humanitarianism. http://typemyessays.com As a solution you get rid of splashiness and unemployment. Of College Essay Writers Online Espaol with the aid ranges from one members in this the spectrum to four-spot years

additional resources