De partners

Home
De partners

MEMO2

MeMo2 is partner van Market|Score. De rol van MeMo2 betreft:

  1. Dataverzameling en uploading in het platform Market|Score
  2. Optioneel: Opleveren van Marktonderzoeksdata en reclame effectiviteitsinformatie (uit Crossmedia en Digital Tracking)
  3. De econometristen en statistici uit het “Modelling en Scenario-planning Team (MST) ” verzorgen complexere analyses op het platform.

MeMo2 is in 2012 door de MOA uitgeroepen tot het Beste Research Bedrijf van Nederland. Mede door haar diepgaande kennis van complexe media gerelateerde analyses. Een jaar eerder won het ook de Research Innovatie Award.

Untitled-1

Media in Business is partner van Market|Score. De rol van Media in Business betreft:

  • Het hanteren van Performance data uit het Market|Score Dashboard als currency voor Media-inkoop. Middels Media in Business is het mogelijk om crossmediaal op Performance in te kopen.

Media in Business is marktleider in crossmedia performance inkoop. Tientallen merken maken gebruik van Media in Business.

Untitled-2

The DMA-Institute is partner van Market|Score. De rol van The DMA-Institute betreft:

  • Het aanleveren van premium data omtrent de kwaliteit van ingekochte digitale media. DMA is de nieuwe currency op digitaal media-gebied.

The DMA-Institute is winnaar van Media-Innovatie Award (AMMA)

https://sites.google.com/view/easyessays/reviews/writingpeak-review